مدیریت زمان مهارتهای مطالعه قدرت تفکر
چگونه دنیای خود را متحول کنیم؟

اختلال شخصیت خودشیفتگی مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

خودشيفتگيانسان خودشيفته کسى است که بيش از حد تعادل و به شکلى بيمارگونه به خود توجه دارد. اين گونه افراد، بشدت دچار اضطراب هستند و بدترين درد برايشان اين است که کسى به آنها توجه نکند، بنابراين براى جلب توجه ديگران، دست به هر کارى مى زنند.

( Narcissistic Personality Disorder )

 

 

خودشیفتگی




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 10 / 6 / 1391برچسب:, توسط اصغر صمدی

امپراتوری های ذهن(خود رهبری و تغییر خویشتن)
نویسنده: دنیس ویتلی


خلاصه كتاب: زهرا سادات موسوی- امپراتوری های ذهن: تا پیش از عصر دانش ، امپراتوری هاتوسط تعداد اندکی افراد صاحب قدرت نظامی، سیاسی یا افراد ثروتمندکنترل می شدند . اما اکنون قدرت و ثروت بر پایه دانش و اطلاعات استوار است  و باید بگوییم که مهم ترین شکل سرمایه را تشکیل می دهند . امروزه ثروت فقط از دانش و اطلاعات حاصل می شوند .
دانش پویا واژه ای است که در آینده نزدیک بیشتر از آن صحبت خواهد شد این اصطلاح حاکی از آن است که مرزهای جغرافیایی دانش محو شده اند .
رایانه ها و وسایل ارتباطی همچون دستگاه های دور نگار ، تلفن همراه ، اینترنت و در یک کلام امواج بدون مرز امکان دسترسی فوری به اطلاعات را در سرتاسر جهان فراهم کرده و در خدمت دانش پویاهستند . بنابر این می توان در همه نقاط دنیا هر گونه اطلاعاتی را با کیفیت عالی یافته و یا ایجاد نمود . در این میان شرکت ها نیز از پویایی دانش استقبال کرده و در حال تجدید نظر در ساختار ، فضا ، ارتباطات و یا از میان برداشتن حد و مرزها و سلسله مراتب سنی و ساختارهای قدرتی هستند.  سرعتی که در جهان حاکم است و ارتباط بین قاره ها را به کسری از ثانیه رسانیده ، سبب می شود تا افراد چنان دگرگون شده و خود را بازسازی نمایند که بتوانند با این شتاب جهانی تطبیق یابند .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 10 / 6 / 1391برچسب:, توسط اصغر صمدی

اینجا کلیک کنید


Games.Niksalehi.com